Specialisterne og Novo Nordisk søger 4 nye medarbejdere 2022

Rekruttering

Novo Nordisk og Specialisterne starter nu det femte Project Opportunity.
Project Opportunity har til formål at skabe jobmuligheder for neurodivergente mennesker (eksempelvis indenfor autismespektret) hos Novo Nordisk.

De fire stillinger er fordelt på fire afdelinger med tre forskellige lokationer.

Operatør – Måløv

Som Operatør varetager du en vigtig funktion på Novo Nordisk fabrikken i Måløv. Du skal arbejde med kvalitetssikring og være god til at følge dine opgaver til dørs.
Opgaven kræver et skarpt blik, der hurtigt kan spotte uregelmæssigheder i kliniske prøver. Arbejdet foregår via en manual som skal følges og al information skal derefter registreret i en elektronisk logbog samt lager systemet PMX. Der lægges stor vægt på at du ser værdien i god dokumentations praksis.
Arbejdet kræver en 7 dages certificering som skal bestås i den første periode af en eventuel ansættelse.
Du vil blive en del af et mindre hold på i alt 3 medarbejdere og det forventes at du kan deltage i holdets møder. God skriftlig kommunikation på dansk er at foretrække.

Data Scientist – Måløv

Afdelingen er en del af Novo Nordisk’s R&ED og står for at udvikle bioanalyser fra Novo Nordisk projekt portefølje. I denne proces er der generet store mænger af data.
I stillingen vil du have ansvar for at data bliver analyseret systematisk. Du vil være ansvarlig for at udvikle og optimere metoder til hvordan afdelingen arbejder med denne data.
Teamet består af ca. 5 personer som vil være de nærmeste kollegaer.
Din opgave er at sikre overblik over afdelingens data og at sætte disse data i system. Det forventes at du kan arbejde med at analysere data og forstår dig på at programmere statistiks data i for eksempel Python eller SAS. Det er en fordel, hvis du kan spotte mønstre og fejl i store mængde data og har sans for at systematisere og prioritere data. Det er en fordel, hvis du har blik for, hvilken data der er betydningsfuld i forskellige sammenhænge.

Derudover er der fokus på:

  • Digitalisering af data
  • Nem tilgængelighed af metadata og resultater
  • Sikre sporbarhed og strukturering af data
  • Identificere trends og mønstre i data

Administrativ kvalitetssikring –  Søborg

Du vil blive en del af et team på i alt 6 medarbejdere som arbejder med konstant at holde Novo Nordisk’s læringsmateriale kategoriseret og distribueret til de rette modtagere.
Afdelingen producerer og kvalitetssikre det læringsmateriale som andre efterspørger. Det tager oftest form i storyboards som typisk vil være en PowerPoint præsentation på 20-50 slides. Når indholdet af disse slides, er revideret og godkendt af en anden afdeling vil det være din opgave at sørge for at materialet bliver sat i system og digitaliseret korrekt.
I denne stilling vil du i første omgang havde ansvar for at gennemgå det allerede eksisterende materiale på platformen og sørge for at rapportere fejl og mangler i det givne materiale. Alle fejl og mangler skal rapporteres til de ansvarshavende personer og projektledere. 
Hvis tid og kvalifikationer er et match, vil lignende opgaver være til rådighed.

Administrativ management assistent – Bagsværd

I denne stilling vil din opgave være at supportere Novo Nordisk managers når de skal onboarde og offboarde konsulenter. Din hovedopgave er at udføre og vedligeholde alle procedure når der starter konsulenter og nye medarbejdere i Novo Nordisk. Som f.eks. at udstede ID-kort og sørger for at de rette adgange bliver givet til de rette personer og kommunikere dette til relevante managers.

Se nedenstående liste af opgaver:

Admin opgaver:

  • Lave Onboarding og offboarding konsulenter i EC og UFO – lav onboarding formularen, ansøge om generel IT, bestille pc eller virtuelle desktops, administrere RSA-tokens
  • ID-korthåndtering – sørg for at ID-kort bestilles og returneres efter brug
  • Del adgangsoplysninger med nye konsulenter
  • Kommunikation med leverandør SPOCS om onboarding/offboarding/adgang
  • RSA token management (VPN)

Løbende opgaver:

  • Holde overblikket over GITO-træningen via træningstrackeren
  • Tildeling af isotrain baseret på input fra lederne
  • Novo Access (godkendelser)
  • Tildel nødvendigt Isotrain afhængigt af konsulenter

Ad-hoc:

  • Mulighed for kvalitetskontrol og ad hoc kodningsopgaver

 

Ansøgningsprocessen og kontakt

Specialisterne og Novo Nordisk inviterer udvalgte kandidater til en éndagsworkshop hos Specialisterne med start i uge 16. Herefter vil der være et 3-ugers Uddannelse- og afklaringsprogram for at kunne udvælge de rette kandidater.

For mere information angående stillingerne kontaktes Jonas Rasmussen fra Specialisterne på e-mail: jra@specialisterne.com eller Henriette Ipsen fra Novo Nordisk: hie@novonordisk.com.

Ønsker du en telefonisk samtale omkring stillingerne og eller processen skriv venligst dit telefon nr. til Jonas Rasmussen per e-mail: . Du vil herefter blive kontaktet ved først given lejlighed.

Vi skal modtage din ansøgning senest d. 05-04-2022 kl. 12:00. 

 

Generelt

Novo Nordisk er en global virksomhed, og det forventes at du har engelsk kundskaber, både skrift og tale.
Arbejdstid: ml. 25-37 timer om ugen. Projektperioden er på 1 år og 5 måneder med opstart 01-06-2022.
Det forventes at du kan være til stede til møder både fysisk og online via eksempelvis Microsoft Teams.

Vi opfordrer alle uanset uddannelsesbaggrund til at søge stillingerne.